donderdag 3 juli 2008

Regen

Vandaag brak het onweer los. Ik wilde naar de solden, maar door het onweer bleef ik nog een tijdje in de auto zitten voor ik met Tadeusz (mijn verse zoontje van drie maanden oud) het ruime sop indook. We hebben wel succes gehad! Zo na de bevalling (nu drie maanden) had ik totaal geen kleren meer waar ik me goed in voel. Ik heb last van immense borsten door de borstvoeding (en ik had er voordien al zoveel ambras mee!), en bijgevolg past niets me lekker. Ze maken ook geen kleren voor mijn figuur, denk ik telkens. Ik zou in feite een kledingadviseur moeten hebben. Iemand die me zegt: pas nu dit en nu dat... Maar vandaag was het voor het eerst in lange tijd redelijk succesvol shoppen. Een jeans en twee t-shirten. Natuurlijk lag er niks van in de solden, maar ik ben toch bijzonder content.

Geen opmerkingen: