zaterdag 2 augustus 2008

Tadeusz slaapt

Als mijn zoontje Tadeusz 's morgens wakker wordt voor zijn eerste borstmaaltijd, dan neem ik hem vaak nog bij mij in bed. Het is zo'n lekkere kleine rozige baby van nauwelijks vijf maanden en ik vind die ochtenden heerlijk. Binnenkort moet ik weer gaan werken, krijgt hij geen borstvoeding meer en is die intimiteit voor eeuwig voorbij. Gisteren ben ik het fototoestel gaan halen, omdat hij in zijn blote warme lijfje weer zo mooi was. Even later wordt hij wakker, en dan gaat hij weer enthousiast zingen. Zingen is zijn ding wel. Veel meer kan hij nog niet.

13 opmerkingen:

Carola Rummens zei

Oh wat een leuve reeks. Vooral de onderste is zo vertederend.

Carola Rummens zei

Ja "lieve" reeks bedoelde ik natuurlijk. Mijn vingers doen wel eens verkeerde dingen!!

Xray Pictures zei

Vertederende foto's. knap.

Anoniem zei

ontroerend mooi!

Anoniem zei

Erg vertederend. Geniet maar heel veel van deze periode.

Anoniem zei

dfdf

Anoniem zei

Zelf ben ik dolgelukkig dat mijn kinderen het babystadium zijn ontgroeid, maar met deze ronduit schitterende foto's plaats je me op de best denkbare manier even terug in die tijd. Heel knap, net als de rest van je blog overigens :-)

Anoniem zei

Mooie reeks. Zoals Stijn aanhaalt, volop van genieten want het gaat razend snel !

Anoniem zei

Echt leuk dat je voor zo'n standpunten gekozen hebt... Mooi werk van een mooie baby :) Proficiat!!

Anoniem zei

Heel schattig bazeke heb je! En wat heeft hij een leuke en originele naam (oorsprong?)! Zo heb ik ook je blogje ontdekt :)

ysabel zei

@ isabel: Tadeusz is een veelvoorkomende Poolse naam. Het is ook een van de taalf apostelen...

Anoniem zei

Oei, een gat in mijn cultuur dus dat ik het niet wist :) Ik en apostelen, 't is nooit echt een succes geweest, sorry :))

Anoniem zei

idd... genieten van die klein mannen want 't gaat HEEL snel. En natuurlijk af en toe een fotootje nemen, he :D