woensdag 30 juli 2008

Mensen fotograferen

Ik heb geprobeerd om vandaag eens wat mensen te fotograferen. De resultaten zijn er nog niet, maar ik heb toch al geprobeerd, gevraagd, gemogen. Soms ook niet gemogen. Ik heb gezocht naar interessante situaties, interessante mensen. Ik bots natuurlijk ook tegen mijn onkunde op. Ik besef steeds beter welke fouten ik maak. Dat is al een begin, vermoed ik. Maar heel vaak weet ik totaal niet wat ik verkeerd doe, en waarom dingen mislopen. Het ziet er overigens een suppoost uit, maar dat is het niet. Het is gewoon een man. Een man die praat met een andere man. De andere man staat uit beeld. Het is een serieus gesprek.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Je moet het maar durven, dat is toch een belangrijke stap. En als je al weet wat je technisch verkeerd doet, kan je het ongetwijfeld ook oplossen ;). Veel succes

Anoniem zei

Het ziet er inderdaad een gewichtig gesprek uit. Mooi gedaan vind ik hoor! Ik zou het inderdaad niet durven

Anoniem zei

Ook bij mij, het durven vragen, of het gewoon durven doen, respect!

Anoniem zei

Ik vind het een knappe foto: standpunt en b&w post-processing. Ik zou er niet opgekomen zijn om te denken dat die man tegen een andere aan het praten is.

Anoniem zei

Toch een leuk beeld hoor !