zondag 13 juli 2008

Roze laptop

Sinds vrijdag heb ik een nieuwe computer. Ik heb mij een laptopje gekocht. Ik heb misschien wel een jaar getwijfeld tussen Mac of Microsoft. Mijn lief heeft een Mac (van voor den oorlog) en ik heb altijd een pc gehad. Ik wéét wel dat Mac in feite beter is, maar ik ben vertrouwd met Microsoft en ik voel me er over het algemeen wel goed bij. Uiteindelijk heb ik mij een Sony Vaio gekocht. En een roze dan nog wel! Ik en roze. Wie had dat gedacht. De rode, blauwe of witte varianten konden me eenvoudigweg niet bekoren. Ik vind mijn roze laptop echt mooi. Het is ook niet echt roosroos, eerder vuilroze, of oudroze. Hoewel de sonywinkel aan de katelijnevest qua concept en presentatie niet veel voorstelt, was ik erg te spreken over de verkopers. Erg vriendelijk, duidelijk in hun communicatie en geduldig. Ik heb me lang verzet tegen Vista omdat het zoveel commentaar krijgt, maar nu ben ik bezweken. Uit luiheid. Uit gemakzucht. En het valt reuze mee.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, 'k ben hier ook eens komen kijken en leuk dingen gezien. De verloren filmpjes vind ik erg grappig en super goed gemaakt, heel creatief! Gelukkig dat je ze destijds op YouTube had gepost!
groetjes
MJ

Anoniem zei

Een discussie over Mac vs. pc ga ik hier niet beginnen, maar die Vaio is wel erg gelikt qua design. Heb er ook al dikwijls naar staan kijken... Mocht ik ooit een laptop nodig hebben, zou het wel eens een Vaio kunnen worden.