dinsdag 15 juli 2008

Red mij

Vandaag reed ik langs de slachthuislaan. Daar is ook het Lobroekdok. Ik ben er even gestopt. Er lag een rommeltje aan boten en er is ook een kleine vreemde kraan met een opschriftje: "SOS Geen sloop. Red mij." Het kraantje staat vast in de grond. Mooi ding. (Ik krijg de foto niet zo dat je erop kan klikken en dat ze dan op een nieuwe pagina in ware grootte komt. Als iemand weet hoe dat komt, laat het me dan aub weten.) Er was een man die zei dat ze het Lobroekdok willen dichtgooien. Ik heb er geen idee van, maar het zou wel jammer zijn voor het kraantje. Ik maakte nog een paar foto's van de boten, maar niks lukte eigenlijk. Thuis merkte ik dat er per ongeluk toch iets leuks gebeurd was. Blijkbaar was er bij één an de foto's een man uit het raampje komen kijken. Na een crop bleef dit ervan over: Die pot met gele bloemetjes erbij maakt het zo schattig.

1 opmerking:

Anoniem zei

Oh, dat kraantje, zo schoon en triestig, snif.