zondag 7 september 2008

Digimail

Op de weg naar de winkel passeerden we gisteren de cultuurmarkt in Merksem. We wisten dit niet op voorhand en kwamen pas toe toen iedereen net opgekraamd was. Er stond alleen nog een grote tent waar de mensen van de volkstuintjes van Merksem zaten. Een gratis tas groentensoep (met de volkstuingroenten natuurlijk) en enthousiaste lieve mensen. Ik maakte enkele foto's (helaas zijn ze niet allemaal even scherp). Of ik die wilde opsturen naar hun 'digi-digi allejaa, digimail.' 'Neeje Jos, ie-meel!' Op deze laatste staat een cowboy die na zijn portie cultuur via het voetbalveld naar huis loopt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Een paar knappe karakterkoppen die je daar hebt, jammer dat ze niet helemaal scherp zijn. Maar zelf zou ik het niet durven zo mensen op straat fotograferen, dus petje af !

ysabel zei

@ febsblog: ik durf het eigenlijk ook niet echt hoor. Ik probeer mezelf een houding te geven. En misschien is mijn onwennigheid wel de reden van de onscherpe fotootjes...