dinsdag 30 december 2008

Negen maanden

In de negen maanden dat Tadeusz hier op aarde is heb ik al een berg filmpjes van hem gemaakt. Maar zo, los van elkaar, stellen die filmpjes bijzonder weinig voor. Ze zijn om te beginnen al van slechte kwaliteit (ik kan met mijn klein 'kodakske' toevallig ook een beetje filmen) en het is moeilijk om de typische babyfilmbeelden in een originele vorm te krijgen. Ik zit dan bovendien ook nog als een debiel te knoeien op het nog veel debielere microsoft moviemaker, een basisprogrammaatje dat gebruiksvriendelijk is, maar al tilt slaat bij drie verschillende beelden op de tijdslijn. Gelukkig hebben we binnenkort een operatieve mac in huis en daarmee zou film bewerken toch een ietsiepietsie beter moeten kunnen gaan. Ik ben benieuwd... Maar in afwachting, geen kunst dus, maar gewoon banaal: Tadeusz in zijn eerste negen maanden. Ik ben natuurlijk een moeder hé, en die heeft niet veel nodig om de kunst in het kind te zien.

6 opmerkingen:

Zamel zei

oooh kijk hoe lief!!!
ik heb hem in een paar minuten helemaal zien opgroeien. :)
leuk filmpje :D

nog een gelukkig nieuwjaar
nanami

Anoniem zei

Goed gelukt, je filmpje. Leuk om de evolutie zo snel te zien verlopen.
Benieuwd of het er bij ons binnenkort ook zo aan toe zal gaan ...

Anoniem zei

schitterend om te zien hoe een kind zo rap opgroeit :-D
Mooi gemaakt

Koen zei

Steekt knap in elkaar hoor! Omdat je de maandafleveringen zo kort houdt verveelt het filmpke geen seconde! We zien uw oogappel mooi evolueren tot een speelvogel die blijkbaar op punt staat z'n eerste stapjes te zetten...
Echt tof!

Anoniem zei

Zalig om te zien!!

Linn zei

Heel fijn filmpje! :-)