zaterdag 27 september 2008

Sier-laptop-slingeren

Ik had opgevangen dat er vandaag aan sier-laptop-slingeren gedaan zou worden. Dit was dus het eerste belgisch kampioenschap, georganiseerd door PUC (ook de organisator van het pc-werpen) en Troc.com. Puc is een tweekoppig bedrijfje in Berchem dat het ecologische ideaal hoog in het vaandel draagt en de aandacht wil vestigen op de consumptiemaatschappij met haar nadelen. Ze praten je makkelijk een tweedehandscomputer aan op hun website.

Het sier-laptop-slingeren ging door aan de Trocwinkel op de Boomse Steenweg. Het was kleinschalig, redelijk gezellig, maar ze hebben er niet het spektakel van gemaakt dat het had kunnen zijn. Pers was er genoeg. Leuk dat er pers op afgekomen is. Zo'n zaken mogen van mij in de kijker gezet worden... Ik kijk uit naar de editie van volgend jaar...

Lief hé, hoe ze omgeven is door al die camera's en fotografen. Ze lijkt wel een echte ster...

4 opmerkingen:

Linn zei

Mooie boxershort draagt die rechtse man op de eerste foto. ;-)

stijndc zei

Leuke bezigheid.. :) Mooi initiatief om hun problematiek op een leuke manier onder de aandacht te brengen. Ik heb soms ook zin om m'n laptop door het raam te gooien.. Maar dat is om andere redenen ;)

Carola Rummens zei

goeie reportage hoor en die achterkantjes zijn geweldig... Tweedehandsbroekriem is ook aan te raden voor een van hen.

Anoniem zei

leuk!
Was daar ook aanwezig voor een JAM reportage te maken!;-)
Thnx voor je reactie op mijn blog! :)

Knufs x