vrijdag 26 december 2008

Kerstmis

Kerst, dat wordt bij ons niet echt gevierd. We gaan wel eten bij mijn moeder, maar dat is het dan wel. En we gaan wel vaker bij mijn moeder eten, dus speciaal is dat niet. Geen schoonouders, geen neven en nichten, tantes of nonkels. Wij hebben gewoon een vrije dag. Ook dit jaar was het eenvoudig.
Mijn moeder had het plan om mijn fantastisch lief, Sven, eens in te pakken met het schaken. Een misvatting. Sven pak je niet zomaar even in als in een gezelschapsspelletje. Veel gesteun en gezucht van harentwege. Een beetje gemopper en gejammer. En echt lang duurde het niet. Maar het was wel gezellig.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie plaatjes!

feb zei

Hele mooie foto's - mooi gebruik gemaakt van een kleine DoF en mooie z/w omzetting

Anoniem zei

Zeer mooi portret. Fijne dagen trouwens.

Anoniem zei

zeer mooi beeld die eerste

Anoniem zei

Ik zie zo het geknars en het gekraak van de hersenen tijdens het schaakspel! Sterke foto...

Anoniem zei

Ideaal onderwerp voor een zwart/wit foto. Heel mooi uitgevoerd.

images that matter zei

Mooie foto's.
Ach, hoort Kerst niet zo te zijn?
Ingetogen, sereen?
Eindelijk weer eens hier - ik had zelfs je verhuis gemist!
Heel mooi verhaal van de paardjes en je herinnering...